Publication type: | Other (textual) |
Title: | Das Studienkonzept 2009 an der School of Management and Law |
Authors: | Alder, Markus Zwyssig, Markus Koruna, Stefan Bruckner, Jörg Rossmann, Christian |
Issue Date: | Aug-2011 |
Publisher / Ed. Institution: | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften |
Publisher / Ed. Institution: | Winterthur |
Language: | German |
Subject (DDC): | 378: Higher education |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16483 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Center for Innovative Teaching and Learning (ZID) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Alder, M., Zwyssig, M., Koruna, S., Bruckner, J., & Rossmann, C. (2011). Das Studienkonzept 2009 an der School of Management and Law. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
Alder, M. et al. (2011) Das Studienkonzept 2009 an der School of Management and Law. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
M. Alder, M. Zwyssig, S. Koruna, J. Bruckner, and C. Rossmann, Das Studienkonzept 2009 an der School of Management and Law. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2011.
ALDER, Markus, Markus ZWYSSIG, Stefan KORUNA, Jörg BRUCKNER und Christian ROSSMANN, 2011. Das Studienkonzept 2009 an der School of Management and Law. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Alder, Markus, Markus Zwyssig, Stefan Koruna, Jörg Bruckner, and Christian Rossmann. 2011. Das Studienkonzept 2009 an der School of Management and Law. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
Alder, Markus, et al. Das Studienkonzept 2009 an der School of Management and Law. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2011.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.